Cercetare de marketing a produselor lactate “Lapmol” - Saharneanu Liliana

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Cuprins : 1. Identificarea problemei cercetării………………………………………….......................................... 2 2. Stabilirea obiectivelor,formularea ipotezelor cercetării şi determinarea necesarului de informații....... 2 3. Definirea colectivităţii cercetate, a unităţii de cercetare şi a unităţii de sondaj........................................3 4. Stabilirea metodelor de colectare a datelor…………………………....................................................... 3 5. Stabilirea coordonatelor spaţiale,temporale şi modale ale cercetării. . . . ..........……...............................3 6. Stabilirea mărimii eșantionului...................................................................................................................4 7. Elaborarea chestionarului. Colectarea datelor ..................................………........................................... 6 8. Prelucrarea si analiza datelor chestionarului…………………………………………………....................10 9. Formularea concluziilor ........…………………………………………………………………..................12 10. Raportarea rezultatelor ………………………………………………………………………..................12 Bibliografie

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Cercetare de marketing a produselor lactate “Lapmol” Profesor: Saharneanu Liliana