Proiecte Chiriac Lilia

111 din 11

pptx Studiul Imaginii Magazinului Linella

„Linella” este o reţea naţională de magazine alimentare ce s-a făcut remarcată pe parcursul anilor prin conceptul tradiţional, moldovenesc şi prin interiorul cald şi primitor al magazinelor. „Linella” SRL a fost fondată

pptx Teorii motivationale.

Teoriile motivationale incearca sa explice de ce oamenii se comporta in felul in care o fac. Aceasta sarcina nu este usoara deoarece cercetatorii trebuie sa  faca concluzii asupra motivelor comportamentelor pe care le-au

pptx Studiul privind Comportamentul Consumatorilor de Produse Carbogazoase Coca-Cola

Produsul care a dat lumii gustul cel mai cunoscut s-a născut în Atlanta, statul Georgia, la data de 8 mai 1886. Dr. John Styth Pemberton, un farmacist local, a produs, conform legendei, siropul Coca-Cola într-un vas de

docx Studiul privind Comportamentul Consumatorilor de Produse Carbogazoase (Coca-Cola)

Capitolul 1: Prezentarea mărcii……………………………........................................................................pag. 3 Capitolul 2: Descrierea completă a consumatorului din segmentul ales............................

pptx Comportamentul consumatorului de Martini Asti

Prezentarea produsului; Scurt istoric; Date statistice; Referinte la profilul demografic si social al consumatorului vizat, precum si la particularitatile psihologice ale acestuia; Principalele nevoi si motive ce gen

ppt Semnificatia culorilor in marketing

Semnificatia culorilor in marketing

docx Profilul consumatorului bomboanelor “Bucuria”

I. ISTORIA COMPANIEI ............................................................................ 1 II. DESCRIEREA METODOLOGIEI CERCETĂRII............................... 2 2.1. Definirea scopului cercetării......

docx Studiu privind comportamentul consumatorilor de spectacole marca ”Cirque du Soleil”

Cirque du soleil este o companie de divertisment canadiană, fondată în anul 1984, și este cel mai mare producător teatral din lume. Dintr-un grup de 20 de artiști de stradă, la începuturile sale, Cirque du Soleil a deven

docx Criterii de studiere a imaginii librăriei "PRO NOI"

1. Conceptul de “imagine a magazinului” 2.Criterii de studiere a imaginii librăriei "PRO NOI" 2.1.Oferta librăriei. 2.2.Serviciile oferite 3.Facilitățile fizice 4.Clientela deservită 5.Ambianța 6. Amenajarea și ampl

doc Mediul de marketing SC Ceramica Vitos Kerámia SRL

Capitolul 1 Aspecte generale privind mediul de marketing al întreprinderii 1.1 Mediul de marketing 1.1.1 Micromediul firmei 1.1.2 Macromediul firmei Capitol 2 Mediul de marketing al SC Ceramica Vitos Kerámia SRL 2.1 Pre

pdf Proiect la comportamentul consumatorului

Proiect la comportamentul consumatorului cappy