Studiu privind comportamentul consumatorilor de spectacole marca ”Cirque du Soleil” - Chiriac Lilia

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Comportamentul Consumatorului

preview iconExtras din document

Cirque du soleil este o companie de divertisment canadiană, fondată în anul 1984, și este cel mai mare producător teatral din lume. Dintr-un grup de 20 de artiști de stradă, la începuturile sale, Cirque du Soleil a devenit o organizație mare bazată pe furnizarea de divertisment de înaltă calitate artistică. În prezent compania cuprinde mai mult de 5000 de angajați, dintre care 1300 artiști, mai mult de 50 de naționalități ce vorbesc aproximativ 25 de limbi. Numărul spectatorilor depășește 150 milioane, au avut spectacole în peste 300 orașe, pe șase continente și au 19 spectacole diferite. Moto-ul, dar și misiunea companiei Cirque du Soleil este: Invocă imaginația, provoacă simțurile, evocă emoțiile ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Studiu privind comportamentul consumatorilor de spectacole marca ”Cirque du Soleil” Profesor: Chiriac Lilia