Proiecte la Antreprenoriat

115 din 33

pdf Interviu

Cerinte pentru interviu la antreprenoriat

docx Amplasamentul afacerii

wnamdfb ahfusyegsughsh isgshgjsdhh shifh hef

docx Plan de afaceri Cantina scolara 200 locuri

Plan de afaceri cantina scolara 200 locuri

docx Plan de mk

Planul de marketing pentru afacerea deschiderea unei frizerii. Analiza pietei produsului sau serviciului : Cercetind piata am constatat ca serviciile de frizer se bucura mereu de o cerere mare pe piata, chiar desi sun

docx Jurnalul presei

Jurnalul presei la anteprenoriat

doc Jurnalul presei efectuat

Adbwuebcuflyewfbgyuewgbfyukdgbcyfuwedgfytrwdgyfrd

pptx Afaceri de familie –experienta Frantei si lectii pentru Republica Moldova

O afacere de familie este o întreprindere a cărei capital este deținut în principal de una sau mai multe familii fondatoare.

pptx 5-forte-ale-lui-Porter.pp

Antreprenoriatttttttttttttttt

pptx Afaceri de familie ezeplu frantei

Afaceri de familie...exeplu frantei si lectii pentru RM

docx Povestea unui tânăr antreprenor din Moldova care a deschis o microberariei și și-a extins afacerea în România

Kirill Zmurciuk și soția sa au hotărât să transforme un hobby într-o afacere, investind circa 2.000 de euro într-o microbacterie în Republica Moldova. Începutul nu a fost unul ușor, însă planurile pentru următorii doi an

docx Afacere

Defrrrrbyh6666666666666666666hbnbnbnbnbnbnbnbno

docx Descrierea afacerii

Pentru toți cei care doresc să-și creeze o atmosferă de lux în inima Franței, fără fum de țigară, restaurantul „La coeur du France” SRL este cel mai bun și convenabil. Acest restaurant este renumit prin ambianța sa

docx Jurnalul presei Solcan A

15 stiri pentru lucru individual

docx Denumiri firme

Denumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri firmedenumiri f

doc Busuness plan croitorie

Cuprins: I.Rezumatul ……………………………………………………………………......3 II.Caracteristica firmei……………………………………………………………3-5 III.Produsele si serviciile…………………………………………………………5-7 IV.Planul de marketing…………………………………………………………..7-8