I Introducere II. Ambalarea alimentelor 2.1 Importanta ambalajului 2.2 Promovarea produselor si informarea consumatorului III. Etichetarea produselor alimentare 3.1 Aditivii 3.2 Aroma 3.3 Ingredientele compuse 3.4 Apa 3.5 Taria alcoolica 3.6 Lotul IV Etichetarea referitoare la conţinutul de substanţe nutritive V. Ciocolata 5.1 Clasificarea produselor din ciocolata STUDIU DE CAZ - Ciocolata MILKA Lucrarea isi propune sa prezinte importanta ambalarii si etichetarii alimentelor precum si promovarea acestora prin intermediul lor. Ambalajul este destinat sa asigure protectia temporara a produselor din toate punctele de vedere: fizic, chimic, biologic in scopul mentinerii calitatii acestora. Importanta ambalajului este evidentiata de principalele functii pe care acesta trebuie sa le indeplineasca pe parcursul circuitului strabatut de produs intre furnizor. In magazine, produsele se vand majoritatea ambalate, astfel ca ambalajul are si un dublu rol de promotor al vanzarii si de purtator al informatiei catre consumator. Etichetarea alimentelor este foarte importanta, deoarece pe etichetele produselor alimentare, in afara cazului cand exista exceptii expres mentionate, apar cele mai importante informatii privind continutul de: aditivi, aromele, apa, taria alcolica, lista de ingrediente. Etichetarea referitoare la continutul nutritiv este deosebit de importanta avand in vedere cresterea interesului pentru legaturile dintre mentinerea unei sanatatii bune si o dieta sanatoasa ca si necesitatea ca persoanele care trebuie sa respecte o anumita dieta sa poata alege tipurile de alimente potrivite necesitatilor lor. Ciocolata se ambaleaza in hartie metalizata sau hartie imitatie pergament peste care se aplica o banderola litografiata cu un design specific pentru a imbunatati pastrarea acesteia si pentru a-i oferi un termen de valabilitate mai mare.. Cernelurile care se folosesc la marcare trebuie să fie stabile, să nu se întindă, iar în cazul ambalajelor individuale să nu pătrundă până la produs. Păstrarea ciocolatei se face în spaţii amenjate, uscate, curate, dezinfectate, aerisite – la temperatura de maxim +18º C şi umiditatea relativă a aerului de maxim 70 % . ...
Comentariul tau va fi primul
Proiect: Ambalarea Ciocolatei (Studiu de caz - Ciocolata MILKA) Obiect: Expertiza si Certificarea Marfurilor