1.Obiectivele si continutul comunicatiilor de MK 2.Factorii si conditiile de influenta a eficientei comunicatiilor de MK. 3.Tendintele mondiale ale pietei reclamei 4.Tendintele pietei reclamei in R.M 5.Continutul , forma si structura mesajului promotional 6.Principii de baza in elaborarea mesajelor promotionale. 7.Rolul imaginilor si culorilor in mesajele promotionale 8 Reclama ca factor social cultural. Esenta si obiectivele reclamei 9.Continutul companiei de reclama 10.cercetari privind elaborarea reclamei 12.caracteristica tipariturilor,suvenirilor-reclama, postei reclamei exterioare, internetului 13.Metode de formare a bugetului de reclama in intreprindere 14.esenta si functiile relatiilor cu publicul 15.Notiunea de imagine a intreprinderii. Factorii de influenta a imaginii 16.Activitati privind crearea imaginii intreprinderii 17.Caracteristica press-realisului, articolului si brifingului pentru presa ca tehnci de relatii cu publicul
18.Caracteristica conferintei de presa si interviului ca tehnici de relatii cu publicul
19.Esenta si particularitatile MK direct
20.Conditii si principii de realizare a vinzarilor directe.
21.Continutul si obiectivele stimularii vinzarilor
22.Stimularea vinzarilor in functie de ciclul de viata al produsului
23.tehnici de stimulare a vinzarilor in intreprindere
24.Obiectivele si functiile tirgurilor si expozitiilor
25.caracteristica tirgurilor si expozitiilor ca mijloace promotionale
26.Planificarea si pariciparea la tirguri si expozitii:
27.Estimarea efectelor economice ale activitatii promotionale
28.Evaluarea efectelor psihologice ale activitatii de comunicare si promovare
Fituici: Copiute -Tehnologii Promotionale Obiect: Tehnici Promotionale