Tehnici promoţionale 1. Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 2. Factorii şi condiţiile de influenţă a eficienţei comunicaţiilor de marketing 3. Tendinţele mondiale ale pieţei reclamei 4. Tendinţele p
Sumar: • Planificarea unei campanii de PR: Motivatie: de ce trebuie sa planificam Principiile de baza ale planificarii Etapele planificarii Instrumente de PR Erori comise frecvent in planifica
• Planificarea unei campanii de PR: Motivatie: de ce trebuie sa planificam Principiile de baza ale planificarii Etapele planificarii Instrumente de PR Erori comise frecvent in planificare
Tema 1 Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 1.Comunicatiile de Mk-este un factor esential in asigurarea succesului intreprinderilor pe piata si presupune transmiterea de informatii si mesaje catre segm
Important pentru examen tehnici promotionale SAVCIUC
Bilete tehnici promotionale
Tehnici promotionale rezumat
Testul 1 tehnici promotionale
Copiute pentru testul nr 2 la tehnici promitionale
Hgfdvv l;pp[efq kkj
BILETUL 1 1.Rolul imaginilor şi culorilor în mesajele promoţionale 2.Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul 1. rolul imaginilor si culorilor in mesajele promotionale (complet) IMAGINILE di
Intrebari si raspunsuri pentru examen, totul intregime
Utilizarea culorilor în mesajele promoţionale sporeşte considerabil efectul lor asupra consumatorului - atractivitate. Funcţiile culorilor în reclamă: 1. a atrage atenţia, 2. a contribui la interpretarea produsului, 3. a
BILETUL 1 1. Rolul imaginilor şi culorilor în mesajele promoţionale 2. Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul BILETUL 2 1. Conţinutul campaniei de reclamă 2. Activităţi privind crearea imaginii întreprinderii BILE
1.Obiectivele si continutul comunicatiilor de MK 2.Factorii si conditiile de influenta a eficientei comunicatiilor de MK. 3.Tendintele mondiale ale pietei reclamei 4.Tendintele pietei reclamei in R.M 5.Continutul ,