Fituici la Tehnici Promotionale

115 din 15

doc SUBIECTELE PENTRU EXAMEN Tehnici promoţionale

Tehnici promoţionale 1. Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 2. Factorii şi condiţiile de influenţă a eficienţei comunicaţiilor de marketing 3. Tendinţele mondiale ale pieţei reclamei 4. Tendinţele p

docx Campania de PR: de la planificare la evaluare

Sumar: • Planificarea unei campanii de PR:  Motivatie: de ce trebuie sa planificam  Principiile de baza ale planificarii  Etapele planificarii  Instrumente de PR  Erori comise frecvent in planifica

doc Piar lucrare individuala

• Planificarea unei campanii de PR:  Motivatie: de ce trebuie sa planificam  Principiile de baza ale planificarii  Etapele planificarii  Instrumente de PR  Erori comise frecvent in planificare

doc Tehnici Promotionale (rezumat)

Tema 1 Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 1.Comunicatiile de Mk-este un factor esential in asigurarea succesului intreprinderilor pe piata si presupune transmiterea de informatii si mesaje catre segm

doc Important pentru examen tehnici promotionale

Important pentru examen tehnici promotionale SAVCIUC

doc Bilete tehnici promotionale

Bilete tehnici promotionale

doc Tehnici promotionale

Tehnici promotionale rezumat

jpg Testul 1 tehnici promotionale

Testul 1 tehnici promotionale

doc Tehnici promotionale

Copiute pentru testul nr 2 la tehnici promitionale

ppt Tehnici promotionale

Hgfdvv l;pp[efq kkj

docx Bilete pentru examen rezolvate la tehnici promotionale

BILETUL 1 1.Rolul imaginilor şi culorilor în mesajele promoţionale 2.Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul 1. rolul imaginilor si culorilor in mesajele promotionale (complet) IMAGINILE di

docx Examen la tehnici promotionale

Intrebari si raspunsuri pentru examen, totul intregime

doc Utilizarea culorilor în mesajele promoţionale

Utilizarea culorilor în mesajele promoţionale sporeşte considerabil efectul lor asupra consumatorului - atractivitate. Funcţiile culorilor în reclamă: 1. a atrage atenţia, 2. a contribui la interpretarea produsului, 3. a

docx Bilete pentru examen rezolvate la Tehnici Promotionale

BILETUL 1 1. Rolul imaginilor şi culorilor în mesajele promoţionale 2. Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul BILETUL 2 1. Conţinutul campaniei de reclamă 2. Activităţi privind crearea imaginii întreprinderii BILE

doc Copiute -Tehnologii Promotionale

1.Obiectivele si continutul comunicatiilor de MK 2.Factorii si conditiile de influenta a eficientei comunicatiilor de MK. 3.Tendintele mondiale ale pietei reclamei 4.Tendintele pietei reclamei in R.M 5.Continutul ,