Bilete pentru examen rezolvate la Tehnici Promotionale - Tehnici Promotionale

FITUICIUniversitate ASEM Profesor Boico Tamara

preview iconExtras din document

BILETUL 1 1. Rolul imaginilor şi culorilor în mesajele promoţionale 2. Esenţa şi funcţiile relaţiilor cu publicul BILETUL 2 1. Conţinutul campaniei de reclamă 2. Activităţi privind crearea imaginii întreprinderii BILETUL 3 1. Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 2. Caracteristica conferinţei de presă şi interviului ca tehnici de relaţii cu publicul BILETUL 4 1. Cercetări privind elaborarea reclamei 2. Stimularea vânzărilor în funcţie de ciclul de viaţă al produsului BILETUL 5 1. Factorii şi condiţiile de influenţă a eficienţei comunicaţiilor de marketing 2. Planificarea şi participarea la târguri şi expoziţii BILETUL 6 1. Caracteristica tipăriturilor, suvenirurilor – reclamă, poştei, reclamei exterioare, internetului, cinematografelor ca mijloc de comunicare 2. Esenţa şi particularităţile marketingului direct BILETUL 7 1. Tendinţele pieţei reclamei din Republica Moldova 2. Tehnici de stimulare a vânzărilor în întreprindere BILETUL 8 1. Tendinţele mondiale ale pieţei reclamei 2. Caracteristica târgurilor şi expoziţiilor ca mijloace promoţionale BILETUL 9 1. Reclama ca factor socio-cultural. Esenţa şi obiectivele reclamei 2. Estimarea efectelor economice ale activităţilor promoţionale BILETUL 10 1. Conţinutul, forma şi structura mesajului promoţional 2. Obiectivele şi funcţiile târgurilor şi expoziţiilor BILETUL 11 1. Caracteristica televiziunii, radioului, presei, târgurilor şi expoziţiilor ca mijloc de comunicare 2. Evaluarea efectelor psihologice ale activităţilor de comunicare şi promovare BILETUL 12 1. Principii de bază în elaborarea mesajelor promoţionale 2. Noţiunea de imagine a întreprinderii. Factori de influenţă asupra imaginii întreprinderii BILETUL 13 1. Cercetări privind elaborarea reclamei 2. Conţinutul şi obiectivele stimulării vânzărilor BILETUL 14 1. Conţinutul, forma şi structura mesajului promoţional 2. Condiţii şi principii de realizare a vânzărilor directe BILETUL 15 1. Reclama ca factor socio-cultural. Esenţa şi obiectivele reclamei 2. Tehnici de stimulare a vânzărilor în întreprindere BILETUL 16 1. Factorii şi condiţiile de influenţă a eficienţei comunicaţiilor de marketing 2. Planificarea şi participarea la târguri şi expoziţii BILETUL 17 1. Metode de formare a bugetului de reclamă în întreprindere 2. Caracteristica conferinţei de presă şi interviului ca tehnici de relaţii cu publicul BILETUL 18 1. Principii de bază în elaborarea mesajelor promoţionale 2. Estimarea efectelor economice ale activităţilor promoţionale BILETUL 19 1. Caracteristica televiziunii, radioului, presei, târgurilor şi expoziţiilor ca mijloc de comunicare 2. Esenţa şi particularităţile marketingului direct BILETUL 20 1. Conţinutul campaniei de reclamă 2. Activităţi privind crearea imaginii întreprinderii

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Bilete pentru examen rezolvate la Tehnici Promotionale Obiect: Tehnici Promotionale