Fituici Stavciuc

13 din 3

doc Ghid privind elaborarea proiectului de marketing

INTRODUCERE 4 1. ALEGEREA TEMEI PROIECTULUI 4 2. PLANUL DE REALIZARE ȘI SUSȚINERE A PROIECTULUI 5 3. ROLUL CONDUCĂTORULUI ȘTIINŢIFIC 6 4. STRUCTURA ȘI CONȚINUTUL PROIECTULUI 6 Pagina de titlu 6 Cuprins 6 Introduce

doc SUBIECTELE PENTRU EXAMEN Tehnici promoţionale

Tehnici promoţionale 1. Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 2. Factorii şi condiţiile de influenţă a eficienţei comunicaţiilor de marketing 3. Tendinţele mondiale ale pieţei reclamei 4. Tendinţele p

docx Campania de PR: de la planificare la evaluare

Sumar: • Planificarea unei campanii de PR:  Motivatie: de ce trebuie sa planificam  Principiile de baza ale planificarii  Etapele planificarii  Instrumente de PR  Erori comise frecvent in planifica