Politica de produs- tot activitatilor tangibile siintangibile prin care se permite obtinerea unor utilitati de natura sociala ,psihologica sau functional si asiura satisfacerea unor nevoi de servicii .aspectele pol de produs : 1.componenta nemateriala a produsului,serviciului 2.structura complexa si oferta extinsa a pachetelor de servicii 3. Formularea si crearea pachetului de servicii individual pu fiecare consummator. Structura complete a serviciului:1.serviciul de baza-componenta esentiala numita si nucleul prin care se obtine beneficuiul de baza. 2serviciile periferice-care include: 1. Serv auxiliar-prin care se creeaza serviciul de baza sie obligatoriu 2. Serviciu suplimenetsr-componenta neobligatorie dar presupune oferirea de facilitate adaugatoare ,satisfacerea unor nevoi aditionale si mijloace de diferentiere a ofertei fata de concurenta. Politica de calitate-(component a pol de produs)-e greu de controlat ca rezultat al nestandartizarii iar intelegerea acestuia se realizaeaza dupa cosumul serviciilor. Pu a define pol de calitate acesta trebuie sa corecpunda din punct de vedere ethnic, functional si social , iar indicatorii care caracterizeaza calitatea sunt: 1 prestarea corecta,2responsabilitatea 3.accesibilitatea 4.siguranta 5.credibilitate 6. Amabilitate 7intelegerea dorintelor clientilor 8.comunicatiile adecvate 9.mijl de prestare corespunzatoare domeniului 10 competenta. Strategii de mk in domeniul produsului serviciilor:1str de diferentiere-la baza oferta extinsa prin care companiile se pozitioneaza pe o piata prin care poate fi realizata prin folosirea mijloacelor: 1ambianta 2.calitatea 3.stilul 4.personalul. 2strategii de calitate- se accentueaza satisfactia clientului si randamentul prestatiei.
Comentariul tau va fi primul
Fituici: Politicile traditionale ale MK serviciilor Obiect: Marketingul Serviciilor