1) Un sistem de raportare (informational) de marketing trebuie sa evite 2 capcane …. 1.furnizarea de prea multe date 2. furnizarea de informatii prea actuale 2) Sistemul de supraveghere a pietei este orientat spre a
1. Sistemul informaţional de marketing (SIM): noţiune şi structură 2. Sistemul înregistrărilor interne - ca parte componenta a SIM 3. Sistemul de supraveghere a pieţei - ca parte componenta a SIM. Sistemul cercetărilor d
1. Introducerea datelor în SPSS - Numele variabilelor (Name) - Tipul şi valorile variabilelor (Type) - Tipul de scală (Measure) - Fereastra “Data view” 2. Seletarea anchetelor ∆ Data → Select Cases - If condition - Ra
Nu are descriere.
1. Sistemul informational de marketing: notiune si structură 2. Sistemul înregistrărilor interne - ca parte componenta a SIM 3. Sistemul de supraveghere a pietei - ca parte componenta a SIM 4. Sistemul cercetărilor de ma
Nu are descriere.
1.Sistemul informaţional de marketing (SIM): noţiune şi structură 2.Sistemul înregistrărilor interne - ca parte componenta a SIM 3.Sistemul de supraveghere a pieţei - ca parte componenta a SIM 4.Sistemul cercetărilor