1. Introducerea datelor în SPSS - Numele variabilelor (Name) - Tipul şi valorile variabilelor (Type) - Tipul de scală (Measure) - Fereastra “Data view” 2. Seletarea anchetelor ∆ Data → Select Cases - If condition - Random sample 3. Sortarea datelor ∆ Data → Sort Cases 4. Divizarea fişierului ∆ Data → Split file 5. Recodificarea variabilelor ∆ Transform → Recode 6. Calcularea noilor variabile ∆ Transform → Compute 7. Numărarea valorilor variabilelor în interiorul cazurilor ∆ Transform → Count values within cases 8. Elaborarea şi editarea unui grafic ∆ Graphs → legacy dialogues→scatter - redactarea elementelor graficului - adăugarea liniei de regresie 9. Utilizarea Output Viewer - deplasarea, copierea şi ştergerea rezultatelor - redactarea elementelor tabelelor (inclusive tabelele pivot) - conversia unui tabel în grafic 10. Tabelele de asociere (Crosstabs) - tabelele de contingenţă - Introducera variabilei a treia 11. Utilizarea “Frequencies” pentru obţinerea descrierii detaliate a datelor 12. Utilizarea “Descriptives” pentru obţinerea statisticilor de bază şi scorului Z Analyze – Descriptives 13. Utilizarea “Explore” pentru descrierea subpopulaţiilor 14. Utilizarea “Case summaries” pentru obţinerea tabelelor sumare 15. Testarea T a ipotezelor statistice ∆ Compare means→ T tests - testul T pentru un eşantion - testul T independent - testul T pentru o pereche de valori 16. Testarea neparametrică a ipotezelor statistice ∆ Nonparametric tests→ - testul X2 pentru un eşantion şi 2 eşantioane - testul Kolmogorov-Smirnov pentru un eşantion şi 2 eşantioane - testul Mann Witney pentru 2 eşantioane independente - Testul Wilcoxon pentru 2 eşantioane dependente 17. Analiza ANOVA ∆ Compare means→ One way Anova ∆ General linear model→ univariate 18. Analiza de corelaţie ∆ Corelate→ - Corelaţia bivariată Pearson - Corelaţia parţială - Corelaţia bivariată nonparametrică (Spearman, Kendall) 19. Analiza regresionala ∆ Regression → linear 20. Analiza discriminantă ∆ Classify → discriminant
Comentariul tau va fi primul
Fituici: Cercetari avansate de marketing SPSS - copiute pentru examen Profesor: Golovco Vasile