Rolul marketingului în condițiile economiei de piață. Noțiuni introductive în marketing. 1.1. Apariția și dezvoltarea marketingului 1.2. Conceptele de bază a marketingului 1.3. Obiectivele economice și psihologice a m
Curs la filosofie Tema 1
Contabilitatea internationala curs ..........................................................................................
Codul fiscal cu modificarea la zi
Conceptul şi conţinutul culturii organizaţionale Tipuri de culturi organizaţionale Comportamentul etic şi responsabilitatea socială
Sistemul de management al calității (SMC) este definit ca fiind un sistem de management prin care se orientează și se controlează o organizație în ceea ce privește calitatea.[1] În același standard (SR EN ISO 9000:2006)
Ajjhdhjdhjahadjwadjskjalllllllllllllllll
Ggggggggggggggggggggggggggg
Standardul national de contabilitate 12
Premiul Deming (instituit – 1951) Comitetul Japonez pentru Premiul Deming acordă: • Premiul Deming pentru companiile mari (The Deming Application Prize); • Premiul Deming pentru companiile mici (The Deming Applicati
Evaluarea competentelor angajaților (completează PER)