PARTEA I: ETICA – DE LA RAMURĂ FILOZOFICĂ LA AFACERI ECONOMICE 1. Delimitările conceptuale ale eticii. Etica în afaceri 2. Teoriile etice normative şi relevanţa lor economică 3. Perspectivele relaţiei afaceri – etică 4. Etica în afaceri şi sistemele economice PARTEA A II-A: ETICA ÎN AFACERI ŞI COMPANIILE MULTINAŢIONALE 5. Problemele specifice eticii în afacerile internaţionale 6. Etica în afaceri şi influenţa societăţilor multinaţionale asupra mediului economic internaţional 7. Etica în afaceri şi diferenţele culturale pe plan internaţional PARTEA A III-A: ETICA ÎN MANAGEMENTUL INTERNAŢIONAL 8. Managerul moral în context internaţional 9. Conduita etică a managementului societăţilor multinaţionale PARTEA A IV-A: RESPONSABILITATEA SOCIALĂ CORPORATIVĂ – STRATEGIE DE AFACERI LA NIVEL GLOBAL 10. Conceptualizarea responsabilităţii sociale corporative 11. Operaţionalizarea responsabilităţii sociale corporative 12. Responsabilitatea socială corporativă şi companiile multinaţionale 13. Relaţia dintre performanţa corporativă socială şi cea financiară 14. Provocările actuale ale responsabilităţii sociale corporative
Comentariul tau va fi primul
Curs: Etică şi responsabilitate socială corporativă în afacerile internaţionale Profesor: Turcan