Cursuri la Tehnologia si Organizarea Comertului

115 din 27

doc Tehnologii comerciale

1.Tehnologia comercială - concept, componente, tendinţe, proiectare Delimitarea domeniului tehnologiei comerciale reprezintă un demers ştiinţific care constă în clarificarea tuturor as

doc Echipament magazin

Tema echipament magazin TOCA

ppt Comerţul cu ridicata şi comerţul cu amănuntul cu produse agroalimentare

Comerţul cu ridicata activităţile de vânzare a mărfurilor (fără ca acestea să sufere transformări esenţiale faţă de starea în care ele au fost cumpărate) în cantităţi mari, către comercianţi cu amănuntul, utilizatori i

docx Tehnologia amenajarii depozitului

5.1 Functiile depozitelor 5.2 Tipologia depozitelor 5.3 Procesul tehnologic din cadrul unui depozit 5.4 Amplasarea depozitelor 5.5 Dimensionarea depozitelor 5.6 Dotarea depozitului cu mobilier si utilaje comerciale 5.6.2

doc Însemnătatea mecanizării si automatizării proceselor de bază în comert. Clasificarea si însemnătatea utilajului comercial.

Utilajul comercial are o însemnătate în cadrul unităților de comerț, deoarece utilizarea noilor tehnologii și a utilajului modern permite întreprinderilor comerciale să majoreze volumul vînzărilor și să-i asigure un grad

docx Legea sanitara veterinara Nr. 60 din 29 octombrie 1974 (Romania)

Art. 1 Apararea sanatatii animalelor si prevenirea transmiterii de boli de la animale la om este o problema de stat si constituie o sarcina permanenta pentru toate unitatile, precum si o indatorire pentru toti lo

ppt Comertul independent

Principalele caracteristici: firmele de comerţ independent sunt în cea mai mare parte întreprinderi familiale; capacitatea financiară a firmelor de comerţ independent este slabă; comerciantul proprietar este lipsit, în

pdf Comertul cu ridicata

1. Continutul activitatii si rolul economic al comertului cu ridicata 2. Functiile comertului cu ridicata 3. Tipologia activitatii comerciale cu ridicata 4. Tendinte in evolutia comertului cu ridicata pe plan mondial

pdf Protecţia consumatorului

8.1. Introducere 8.2. Conceptulde protecţie a consumatorilor 8.3. Structura câmpului de acţiune al protecţiei consumatorilor 8.4. Obiectivele programelor de protecţie a consumatorilor 8.5. Organizarea procesului de prot

pdf Relaţiile comerţului cu consumatorii

7.1. Introducere 7.2. Locul relaţiilor cu consumatorii în ansamblul activităţii comerciale 7.3. Conţinutul relaţiilor comerţului cu consumatorii 7.4. Baza motivaţionalăa relaţiilor comerţ-consumator

pdf Relatiile comerciantilor cu producatorii

6.1. Conţinutul şi necesitatea relaţiilor comercianţilor cu producătorii 6.2. Formele relaţiilor comercianţilor cu producătorii 6.2.1. Negocierea - atribut al schimbului 6.2.2. Relaţiile precontractuale 6.2.3. Relaţii

pdf Serviciile comerciale

5.1. Introducere 5.2. Locul serviciilor în cadrul comerţului contemporan 5.3. Conţinutul serviciilor comerciale 5.3.1. Sistemul de definire a serviciilor comerciale 5.3.2. Caracteristicile serviciilor comerciale 5.3.3.

pdf Comerţul cu amănuntul

4.1. Introducere 4.2. Conţinutul activităţii, rolul economic şi funcţiile comerţului cu amănuntul 4.3. Tipologia activităţii comerciale cu amănuntul 4.3.1. Sectorizarea activităţii comerciale cu amănuntul 4.3.2. Struct

pdf Comertul - activitate profesionala in economie

2.1. Introducere 2.2. Comerţul: definire, istoric, conţinut, funcţii 2.2.1. Definirea noţiunii de comerţ 2.2.2. O succintă abordare istorică 2.2.3. Conţinutul activităţii de comerţ 2.2.4. Funcţiile comerţului 2.3. Ac

pdf Distributia marfurilor

1.1. Introducere 1.2. Conţinutul, rolul şi funcţiile distribuţiei mărfurilor 1.2.1. Conţinutul distribuţiei mărfurilor 1.2.2. Rolul şi funcţiile distribuţiei 1.3. Tipologia canalelor de distribuţie 1.4. Circuite de di