Cursuri Moldovan

115 din 41

ppt Concursuri comerciale internaţionale (tendere)

Trăsături distinctive. Etapele şi activităţile principale. Documentele principale ale concursului comercial. Deschiderea şi evaluarea ofertelor, adjudecarea. Avantajele şi limitele concursului comercial. 1. Concursuril

ppt Licitaţiile internaţionale

Trăsături distinctive ale licitaţiilor internaţionale. Etapele şi elementele licitaţiilor. Licitaţia reprezintă o piaţă organizată, în cadrul căreia tranzacţiile de vânzare-cumpărare se efectuează pe baza unei compe

doc Curs rezumativ la Doctrine Economice

1. Obiectul şi metoda cursului de Doctrine Economice 2. Mercantilismul – locul lui în gândirea economică 3. Fiziocraţia 4. Şcoala Clasică 5. Şcoala Neoclasică 6. Reacţii doctrinare la liberalismul clasic şi neoclasic

docx Indicatorii macroeconomici pentru moldova 2011

Moldova Key indicators, 2011 GDP (PPP) per capita (int’l $), 1990–2011 Population (millions) .......................................... 3.6 GDP (US$ billions) ............................................

docx Customs techniques

Topic 1. Customs Policy - a component part of the trade policy

pdf Etapele cercetarii

Obiectivele cercetării se definesc în strânsă legătură cu problema de cercetat (care a fost deja formulată în etapa precedentă). Acestea reprezintă un set de subprobleme (domenii mai înguste de cercetare). De exemplu, da

pdf SIMK si SCMK

1.1 Sistemul înregistrărilor interne Cel mai elementar sistem informaţional la care pot apela directorii de marketing este cel al înregistrărilor interne, incluzând aici rapoartele asupra comenzilor, vânzărilor, preţuril

docx Suport de curs Contabilitatea Manageriala

Programa analitică............................................................................................................................ Tema I. Bazele teoretico-metodologice ale contabilităţii manageriale..

ppt Contabilitate internationala

Contabilitate internationala tema 2

ppt Contabilitatea internationala

Contabilitatea internationala tema 1

doc Marketing diferentiat

Strategie de marketing, potrivit careia firma selecteaza cateva (macro)segmente de piata asupra carora actioneaza cu programe de marketing diferentiate (adapteaza fiecarui segment produsele, politica de pret, distributia

doc Tema: Contractele comerciale

Tema: Contractele comerciale 1. Noţiunea şi elementele contractelor comerciale 2. Încheierea contractelor 3. Contractul de vînzare-cumpărare 4. Contractul de madat 5. Contractul de franchising 6. Contractul de leas

doc TEMA: Societatea cu Răspundere Limitată

TEMA: Societatea cu Răspundere Limitată

doc TEMA: CONSTITUIREA ŞI FUNCŢIONAREA SOCIETĂŢILOR COMERCIALE

TEMA: CONSTITUIREA ŞI FUNCŢIONAREA SOCIETĂŢILOR COMERCIALE

doc Tema 3. SUBIECŢII DREPTULUI COMERCIAL

Tema 3. SUBIECŢII DREPTULUI COMERCIAL