Cursuri la Marketing Informational

17 din 7

doc Studierea mixului de marketing

1. Politica de produs 2. Politica de preţ 3. Politica de distribuţie 4. Politica de promovare

doc Studierea comportamentului consumatorului

1. Studiul comportamentului consumatorului prin prisma procesului decizional de cumpărare 2. Studiul preferinţelor consumatorului 3. Măsurarea şi analiza satisfacţiei consumatorului

doc Observarea si Simularea ca metode de cercetare in marketing

Specificul observării ca metodă de cercetare consta în aceea că informaţiile sunt culese de la purtătorii lor fără antrenarea acestora în mod vizibil (fără ca ei să-şi dea seama). Astfel sunt înlăturate în totalitate dis

doc Experimentul ca metoda de cercetare

Spre deosebire de observare, în cazul căreia cei care colectează informaţiile au, de regulă, un rol (preponderent) pasiv, experimentul presupune intervenţia efectivă a acestora asupra unor variabile (independente) pentru

doc Esantionarea in cercetarile de marketing

1. Elementele conceptuale ale eşantionării. 2. Reprezentativitatea eşantionului şi erorile de eşantionare. 3. Delimitarea colectivităţii generale. 4. Tipurile de scheme de eşantionare.

doc Documentarea si utilizarea surselor secundare

1.1. Avantaje şi dezavantaje 1.2. Tipuri de surse secundare 1.2.1. Surse externe 1.2.1.1. Surse publice 1.2.1.2. Surse private 1.2.2. Surse interne 1.3. Extragerea şi evaluarea informaţiilor secundare

doc Conceptul si componentele unui sistem informational de marketing

1. CONCEPTUL SI COMPONENTELE UNUI SISTEM INFORMAŢIONAL DE MARKETING 1.1 Sistemul înregistrărilor interne 1.2. Sistemul de supraveghere a pieţei 1.3. Sistemul cercetărilor de marketing 2. Etapele cercetării de marketing