Cursuri la Management International

115 din 20

pdf Management intrnational

Cultura in management international

pdf Conspect- Franchising and licensing

Franchising & Licensing - What are they? and how can you benefit from them? Almost everyone is familiar with the term franchising, or has at least had some contact with the products or services offered by franchises.

ppt Conspect Global Market Opportunity

Factors That Determine Company Sales Potential Partner capabilities. The competencies and resources of foreign partners determine how quickly the firm can enter and generate sales in the target market. Access to dis

doc Le cadre conceptuel et la technique d’affaire de la franchise

1.1. Le concept, les formes,les avantages et les inconvenients de développement en franchise 1.2. L’appariton et l’evolution de la franchise. Le rôle de la franchise dans le cadre du commerce international 1.3. Le con

pdf Global Market Opportunity Assessment

1. An overview of global market opportunity assessment 2. Analysis of organizational readiness to internationalize 3. Assessment of the suitability of products and services for foreign markets 4. Screening countries to i

pdf Internationalizarea afacerilor

1. Internationalizarea si globalizarea afacerilor 2. Internationalizarea firmei: mecanisme si motivatii 3. Strategia de internationalizare a firmei

doc Managementul international

MANAGEMENTUL INTERNAŢIONAL. CONCEPT ŞI PRACTICÃ 3.1. DEFINIREA MANAGEMENTULUI INTERNAŢIONAL. DELIMITÃRI CONCEPTUALE 3.2. SPECIFICUL (PARTICULARITÃŢILE) MANAGEMENTULUI INTERNAŢIONAL FIRMA DE AFACERI INTERNAŢIONALE – UN

doc Incoterms

Qu’est-ce qu’un Incoterm 2010 ? Les Incoterms 2010 Avant d’envisager un transport de marchandises à l’international, il faut répondre à cette question importante : à quel moment les risques et les frais sont-ils transfér

doc Le cadre conceptuel et la technique d’affaire de la franchise

1.1. Le concept,les formes,les avantages et les inconvenients de développement en franchise 1.2. L’appariton et l’evolution de la franchise. Le rôle de la franchise dans le cadre du commerce international 1.3. Le cont

pdf Evoluţia managementului

Philip W. Shay • împarte procesul de evoluţie a managementului în patru etape: • Managementul ştiinţific (până în 1920), • Managementul organizatoric (în anii ‘30), • Managementul bazat pe obiective (în anii ‘40) • Ma

doc L'internationalisation d'entreprise

L’internationalisation traduit la stratégie de développement de l’entreprise hors du marché national. I. LES RAISONS DE L’INTERNATIONALISATION Les raisons qui poussent les entreprises à s’internationaliser sont mul

doc Management comparat

CUPRINS I. Fundamentele teoretice ale managementului comparat 4 1.1. Conceptul de management comparat 4 1.2. Necesitatea apariţiei şi dezvoltării managementului comparat 5 1.3. Scurt istoric al apariţiei şi dezvolt

pdf Manual Economie si Afaceri Internationale

MODULUL I – COMERȚ INTERNAȚIONAL CAPITOLUL I. TEORII PRIVIND COMERŢUL INTERNAŢIONAL 1.1. Teoria mercantilistă 1.2. Teorii clasice şi neoclasice 1.3. Teorii moderne (bazate pe firmă) CAPITOLUL II. DEZBATEREA COMERŢ L

doc Algoritmul simplex dual

Problemei de programare liniară: ... i se asociază problema: ... unde Problema 1 se va numi primală iar problema 2 duala problemei 1 şi reciproc. ...

docx NEGOCIEREA SI COMUNICAREA INTERNAŢIONALĂ

Procesul de negociere Influenţa diferenţelor culturale asupra caracteristicilor negocierii şi negociatorilor America de Nord America de Sud şi Centrală Europa Centrală şi de Est