Întreprinderea modernă: misiune, obiective, strategii, USA Mediul concurenţial şi factorii determinanţi ai acestuia
Greseli de stil 1.pleonasme 2.cacofonie 3.
1. Factorii care influenţează determinarea preţurilor 2. Obiectivele de determinare a preţurilor internaţionale 3. Metode de determinare a preţurilor
2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal internațional
Tema 6 Produs.............................................
Tema 6 la marketing international, structurata
Marketing International
Etica profesionala , somunicarea si tipurile ei
Comunicarea manageriala
Eff essgssv sefsfs sefesgrggrd grdhsr
Reclama în marketingul international Vânzările personale în marketingul international Promovarea vânzărilor în marketingul international Relațiile cu publicul în marketingul internațional
1. Structura reţelei de distribuţie internaţională 2. Membrii canalelor (reţelei) de distribuţie 3. Criterii de alegere a canalelor de Distribuţie