Cursuri Grosu

115 din 33

ppt ANALIZA FORȚELOR CONCURENȚIALE

Întreprinderea modernă: misiune, obiective, strategii, USA Mediul concurenţial şi factorii determinanţi ai acestuia

doc Greseli de stil Corespondenta economica

Greseli de stil 1.pleonasme 2.cacofonie 3.

pdf Tema 7 Politica de preţ în MKI

1. Factorii care influenţează determinarea preţurilor 2. Obiectivele de determinare a preţurilor internaţionale 3. Metode de determinare a preţurilor

pdf Tema 2 – Evaluarea mediului în marketingul internațional

2.1. Mediul economic în marketingul internațional 2.2. Mediul cultural internațional 2.3. Mediul politic internațional 2.4. Mediul legal internațional

pdf Marketingul internaţional, un concept multidimensional

1.1. Definirea conceptului de marketing internațional 1.2. Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional 1.3. Rolul specialistului în marketingul internaţional 1.4. Motivaţia marketingului internaţion

pdf Tema 6 Produs

Tema 6 Produs.............................................

pdf Tema 6 la marketing international

Tema 6 la marketing international, structurata

doc Mk INTERNATIONAL

Marketing International

pdf Carte la marketing international

doc Bugetul

Locul creditului (și monedei) în mecanismul economiei de piață nu doar diferă de cel ocupat în economia socialist planificată central,ci este,sub raporturi fundamentale,diametral opus.Moneda avînd un rol decisiv în exist

doc Etica profesionala tema 4 comunicarea si tipurile

Etica profesionala , somunicarea si tipurile ei

zip Comunicarea manageriala

Comunicarea manageriala

docx Portofoliu

Eff essgssv sefsfs sefesgrggrd grdhsr

docx Promovarea în marketingul internaţional

Reclama în marketingul international Vânzările personale în marketingul international Promovarea vânzărilor în marketingul international Relațiile cu publicul în marketingul internațional

docx Distribuţia produselor în MKI

1. Structura reţelei de distribuţie internaţională 2. Membrii canalelor (reţelei) de distribuţie 3. Criterii de alegere a canalelor de Distribuţie