Cursuri la Cercetari de Marketing

115 din 116

jpg Test 2 cercetari de marketing V2 raspunsuri

Test 2 cercetari de marketing V2 raspunsuri

jpg Test cercetari de marketing partea 1 Varianta 2

Test cercetari de marketing partea 1 Varianta 2

pdf Tema1 Simk

Sistemul informational de marketing

doc Proiectarea cercetarilor de marketing

Proiectarea cercetarilor de marketing

pdf Cercetari de marketing

EMA 3: Metodele de cercetare în marketing Există 5 metode de cercetare utilizate în marketing, inclusiv o metodă bazată pe datele secundare (documentarea) şi 4 – pe datele primare (observarea, sondajul, experimentul şi s

pdf Studierea comportamentului consumatorului

PDF curs tema 6 comportamentul consumatorului

pdf Comportamentul consumatorului

Comportamentul consumatorului reprezintă activităţile observabile ale acestuia în legătură cu achiziţionarea bunurilor sau serviciilor. Acest comportament prezintă interes pentru marketer, deoarece înţelegân

ppt Cercetarea

Cercetarea teoretică: metodele analizei calitative a fenomenelor și proceselor economice

pdf Mixul de marketing

Mixul de marketing

pdf Esantionarea

Esantionarea

pdf Esantionarea-scalarea tema 4

Tema 4 cercetari de marketing

pdf Tema 6 Comportamentul

Tema : Studierea comportamentului consumatorului 1. Studiul comportamentului consumatorului prin prisma procesului decizional de cumpărare 2. Studiul preferinţelor consumatorului 3. Măsurarea şi analiza satisfacţiei c

pdf Tema 5 Mixul de marketing

1. STUDIEREA PRODUSULUI 1.1. Testarea conceptului de produs Ideile atrăgătoare trebuie transformate în concepte de produs apte de a fi supuse testării. Trebuie să facem deosebire între ideea de produs, conceptul de prod

pdf Tema 4 Esantionarea si scalarea

SCALAREA ŞI EŞANTIONAREA ÎN CERCETARILE DE MARKETING I. Masurarea si scalarea în cercetarile de marketing 1. Măsurarea si scalarea. Tipurile de scale. 2. Metodele de scalare in marketing. --- 1 --- Masurarea si scala

pdf Temai 1 Cercetari de marketing

Tema 1. CONCEPTUL SI COMPONENTELE UNUI SISTEM INFORMAŢIONAL DE MARKETING Fiecare firmă trebuie să direcţioneze fluxul informaţiilor de marketing către managerii săi de marketing. Companiile analizează nevoile de informaţ