Cursuri Belostecinic Mariana

19 din 9

doc Mediul de marketing

Mediul de Marketing.............

doc Plan de afaceri - S.C. „RIGA PAN” S.A

1. REZUMAT 2. ISTORICUL FIRMEI S.C. „RIGA PAN” S.A 3. DESCRIEREA GENERALǍ A AFACERII 4. STRATEGIA 5.DESCRIEREA PRODUSELOR ŞI MODUL DE FOLOSIRE 6. STRATEGIA DE MARKETING 7. INFORMAŢII FINANCIARE

doc Strategii de negociere

1. Cadrul global al negocierii 2. Principalele instrumente ale negociatorului 3. Strategii de negociere

doc Examen marketing

1.Esenta mk. 2.Premisele aparitiei si promovarii mk-ului 3.Conceptele de mk si evolutia lor 4. Dezvoltarea intensiva a mk 5. Dezvoltarea extensiva a mk 6. Principiile de mk 7. Functiile mk-ului 8. Domeniile si sp

doc Management

Tema 1. Conceptul de management Management – proces prin care se acţionează împreună, cu şi prin alţii pentru a realiza obiectivele organizaţiei într-un mediu în continuă schimbare. Entimologia noţiunii management/mana

doc Cultura organizationala

CO- ansamblul valorilor si conceptiilor de baza a modurilor de gindire acceptate si respectate de membrii organizatiei Niveluri ale culturii organizationale - Nivelul vizibil 1. Produse artificiale = toate fenomenel

txt Organizaţia. Caracteristicile de bază ale organizaţiei. Organizaţia formală, nefolmală, complexă. Importanţa org. neformale.

Organizatia sau firma reprezinta institutia fundamantala a economiei de piata. Definirea ei- reuniunea mai multor persoane, organizate dupa anumite cerinse juridice, economice si tehnologice, care desfasoara animite acti

txt Evolutia gindirii manageriale. Etapele de baza si aparitia scolilor

Crearea unui fond considerabil in literatura in domeniul mg. a dus la aparitia unor puncte de vedere diferite in ceea ce priveste definirea mg. Cei mai de seama reprenzentanti ai scolii clasice au fost americanii Freder

txt Conceptul si semnificatiile managementului. MG empiric si stiintific

Baza obiectiva a aparitiei si dezvoltarii mg-lui a constituit-o activitatea comunitatilor umane, mg fiind un proces de orientare a activitatilor oamenilor in scopul realizarii unor obiective. Pe masura dezvoltarii societ