Organizarea-activitatii-de-marketing organizarea-activitatii-de-marketing
Testul 3 la mk si log
Domeniile de specializare a marketingului
CONCEPTUL DE MARKETING ŞI FUNCŢIILE LUI ÎN ECONOMIA DE PIAŢA Apariţia şi dezvoltarea marketingului. Etapele dezvoltării marketingului. Premisele apariţiei marketingului. Dezvoltarea intensivă şi extensivă a marketingu
Micromarketing -concurenta
1. Conceptul de eficiență economico-socială în asigurări Asigurările comerciale constituie un element important al mecanismului economiei de piață, ce corespunde unor nevoi reale ale cetățenilor și ale agenților economi
1. Comportamentul consumatorului si factorii care ii determina. 2. Procesul deciziei de cumparare 3. Particularitatile comportamentului de cumparare a organizatiilor si intreprinderilor. Procesul de cumparare in cadrul p
Marketingul serviciilor
Principiile marketingului de Philip Kotler Principiile marketingului de Philip KotlerPrincipiile marketingului de Philip KotlerPrincipiile marketingului de Philip Kotler