Cursuri Axente Stela

115 din 49

docx Tema 2 marketing,...

Tema doi mareting curs,axente stela

docx Tema 4

Ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

docx Tema Cercetari de marketing

............................................................................................................................

doc 12. Organizarea activităţii de marketing

12. Organizarea activităţii de marketing Un instrument important al înfăptuirii scopurilor şi obiectivelor oricărei întreprinderi îl constituie organizarea activităţii de marketing. Acceptarea

doc CHESTIONARUL. Tipuri de chestionare

Cuprins: 1. Stabilirea nevoilor de informaţii 2. Conceperea şi formularea întrebărilor 3. Evaluarea şi validarea întrebărilor 4. Mărimea chestionarului 5. Ordonarea înt

ppt Marketingul Serviciilor

Marketingul serviciilor: evoluţie, funcţii, particularităţi Natura şi caracteristicile serviciilor Piaţa întreprinderii de servicii Comportamentul consumatorului de servicii Managementul marketingului resurselor umane C

docx Cercetari de MK

1. Conţinutul cercetărilor de Marketing. Cercetările de marketing asigură legătura întreprinderii cu piaţa şi un feed-back continuu de informaţii privind reacţiile cererii pentru produsele şi serviciile ei. Informaţii

docx Contractul de schimb

Contractul de schimb 1. Notiunea si caracterele juridice ale contractului de schimb 2. Regulile aplicabile schimbului Articolul 823. Contractul de schimb (1) Părţile contractului de schimb au obligaţia de a transm

docx Contract de donatie

23.09.2014 Contractul de donatie 1. Notiunea si caracterele juridice ale contractului de donatie 2. Elementele contractului de donatie 3. Continutul contractului de donatie Revocarea, rezolutiunea si nulitatea

doc Marketingul

Dezvoltarea marketingului

docx Tema 4 Cercetarea de Marketing 2014

/.............................................................................................../

jpg Principiile mk

Marketing principiile

pptx Consumerismul

.................................................

docx Domeniile marketingului

Primele intreprinderi care au utilizat tehnicile si metodele de marketing au fost cele din domeniul bunurilor de larg consum. Treptat, marketingul a patruns si in alte domenii de activitate, adaptandu-se la conditiile sp

pdf Marketing - curs

CAPITOLUL 1: MARKETINGUL ÎN ECONOMIA DE PIAŢĂ CAPITOLUL 2: MEDIUL DE MARKETING CAPITOLUL 3: COMPORTAMENTUL CUMPĂRĂTORILOR INDIVIDUALI ŞI ORGANIZAŢIONALI CAPITOLUL 4: CERCETAREA DE MARKETING CAPITOLUL 5: ELEMENTE DETERMIN