Teorii psihologice ale învăţării. Aplicaţii în educaţie. - Psihologia Educatiei

CURSUniversitate USM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

Psihologia ştiinţifică a evoluat, istoric, sub forma unor curente şi şcoli care au generat teorii ale învăţării. Curentele din ştiinţa “Psihologie” au generat o multitudine de teorii ale învăţării. În literatura de specialitate se apreciază că “ o posibilitate raţională de abordare a multitudinii de teorii privind psihologia învăţării este aceea de a considera că fiecare descrie un tip general de proces de învăţare” (Davitz, J.R. şi Ball, S.J., 1987, p.17). • Vezi exerciţiul 4. În prezent, se confruntă concepţia behavioristă cu concepţia cognitivistă: • Paradigma behavioristă: Stimul Reacţie / Răspuns(Comportament) (S) (R) • Paradigma cognitivistă: Stimul Organism Reacţie/Răspuns/Comportament (S) (O) (R/C) ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Teorii psihologice ale învăţării. Aplicaţii în educaţie. Obiect: Psihologia Educatiei