Analiza comparativa a calitatii marfurilor - Bulgac Maria

CURSUniversitate Colegiul National de Comert al ASEM Caiet Merceologie

preview iconExtras din document

1. SCOPUL LUCRARII 2. IMPORTANTA PRODUSULUI ANALIZAT CAPITOLUL I 1. PREZENTAREA GRUPEI DE MARFURI DIN CARE FACE PARTE 2. PRINCIPALELE CARACTERISTICI DE CALITATE CAPITOLUL II 1. SELECTAREA SORTIMENTELOR 2. CLASIFICAREA SORTIMENTULUI DE TELEVIZOARE 3. PRODUCATORI SAMSUNG FREEDOM STAR ELECTRONICS SONY (TRINITRON) NEI DAEWOO CAPITOLUL III 1.CLASIFICAREA CARACTERISTICILOR IN FUNCTIE DE SENSUL IN CARE INFLUENTEAZÃ PRODUSUL 2.ANALIZA COMPARATIVA A CALITATII * METODA CLASICA: COORDONAREA PRODUSELOR DUPA CARACTERISTICILE DE CALITATE * ANALIZA COMPARATIVA PRIN METODA INDICATORULUI SINTETIC AL CALITATII - CALCULAREA COEFICIENTILOR DE IMPORTANTA (PONDERILOR) METODA MATRICEI PATRATICE - CALCULAREA INDICATORULUI SINTETIC AL CALITÃTII - CALCULAREA INDICATORULUI SINTETIC AL CALITÃTII SI AL EFICIENTEI ECONOMICE

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Analiza comparativa a calitatii marfurilor Profesor: Bulgac Maria