Crearea viziunii si misiunii intreprinderii - Bazele Managementului

CURSUniversitate ASEM Profesor Rau Andrei

preview iconExtras din document

Formularea cu claritate şi realism a viziunii şi misiunii organizaţiei constituie modalitatea cea mai sigură de a obţine sprijinul şi implicarea în acţiunile firmei a diferitelor categorii de beneficiari. Vă punem la dispoziţie mai jos o detaliere a noţiunilor dar şi un proces testat şi verificat de creare a celor 2 instrumente strategice. VIZIUNEA Prin termenul de viziune se înţelege reprezentarea a ceea ce se doreşte a fi organizaţia în viitor, o stare ideală a acesteia. Presupune o gândire dinamică şi capabilă să evalueze pe termen lung şansele reale de dezvoltare ale organizaţiei. O viziune bună, care surprinde elementele cele mai importante ale organizaţiei trebuie sa se caracterizeze prin următoarele: • Starea ideală care se proiectează în viitor să aibă la bază realitatea curentă a companiei. • Să genereze o atitudine de încredere în viitor şi în posibilităţile organizaţiei de a se dezvolta în sensul transformării viziunii propuse în fapte. • Viziunea trebuie să fie rezultatul muncii întregii echipe manageriale/a tuturor membrilor fondatori în cazul firmelor mici. • Oferă posibilitatea tuturor membrilor organizaţiei să îşi identifice interesele şi deci să-şi construiască motivaţia necesară pentru îndeplinirea ei. • Poate fi împărtăşită de toţi membrii organizaţiei. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Crearea viziunii si misiunii intreprinderii Obiect: Bazele Managementului