Teza de an - Tipuri de date şi utilizarea lor în limbajul Pascal - Universitate

TEZACaiet Didactica Comunicarii Profesor Oleacov

preview iconExtras din document

I. Introducere. II. Tipuri de date ordinale.Noţiuni generale, proprietăţi. III. Tipul integer şi utilizarea lui în limbajul Pascal. IV. Tipul boolean şi utilizarea lui în limbajul Pascal. V. Tipul char şi utilizarea lui în limbajul Pascal. VI. Tipul subdomeniu şi utilizarea lui în limbajul Pascal. VII. Tipul enumerare şi utilizarea lui în limbajul Pascal. VIII. Concluzie. IX. Bibliografie. I.Introducere Didactica predării informaticii este o disciplină care diferă de disciplinele propriu-zise de informatică în conţinut şi stil, dar diferă şi de metodica predării altor discipline (de exemplu, matematică). Ea are legătură cu alte ştiinţe, după cum urmează: • Pedagogia adică ştiinţa care se ocupă cu studiul metodelor de educaţie şi de instruire a oamenilor, în special a persoanelor cu puţina experienţă. • Psihologia este ştiinţa care se ocupă cu studiul proceselor şi parliculariiăţilor psihice umane. • Metodica este partea didacticii generate care studiază principiile, metodele ţi formele de predare adaptate specificului fiecărui obiect de învăţământ. • Didactica este o parte a pedagogici care se ocupă cu principiile şi metodele predării materiilor de învăţământ, precum şi cu organizarea învăţământului. Din punctul de vedere al unui cadru didactic, aceste stiiinţe sunt importante în egală măsură şi trebuie studiate/stăpânite simultan. Cunoştinţele acumulate (oricât de vaste şi de profunde ar fi) nu sunt suficiente pentru desfăşurarea procesului de instruire. Pentru ca activitatea profesorului să aibă rezultatul dorit este nevoie de un mediu corespunzător (legislativ, economic, social, etc), dar şi de talent şi perseverenţa. Obiectul didactica generală studiază problemele teoretice şi instructiv-educativ globale ale învăţă¬mântului (inclusiv cele ale învăţământului de informatică). Ee se referă la procesul însuşirii de către elevi a cunoştinţelor, priceperilor şi deprinderilor, la caracterul educativ al procesului de învăţământ, la sarcinile şi conţinutul învăţământului, precum şi la principiile, metodele şi formele de organizare ale învăţământului. Metodica poate fi privită ca o didactică particulară. Obiectul de studiu al Didacticii Predării Informaticii (DPI) îl constituie astfel învâţămânutul de informatică, precum şi sarcinile care îi revin. Aceste sarcini decurg din obiectivele generale ale învaţămâniului. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Teza: Teza de an - Tipuri de date şi utilizarea lor în limbajul Pascal Universitate: Universitate