Teza de master - Marketing

TEZAUniversitate ULIM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

Pentru a înţelege funcţia de decizie managerială trebuie mai întâi să înţelegem ce înseamnă management. Provine din limba latină, din cuvântul “manus” adică mâna şi înseamnă “a manevra” sau “a pilota”. Deci persoana care realizează aceasta “pilotare” sau “manevrare” se numeşte manager. Pe parcursul istoriei, acest concept a evoluat sistematic, ajungând la un management bazat pe inteligenţă artificială, devenind o adevărată ştiinţă şi un obiect de studiu [1, p.24]. Obiectul studiului managementului este cel de a studia metodele, procedeele, metodologiile şi tehnicile de planificare, organizare, coordonare, conducere a unui sistem în vederea atingerii unui scop folosind un consum cât mai redus de resurse personale, financiare, materiale şi informaţionale

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Teza: Teza de master Obiect: Marketing