Capitolul 1 INTRODUCERE 1.1. Consideratii generale 1.2. Locul cercetarii si principalele aspecte abordate in lucrare Capitolul 2 CONCEPTE OPERATIONALE ALE INGINERIEI UMANE 2.1. Managementul resurselor umane in conceptia arhemo-sistemica 2.2. Rolul empatiei in formarea managerilor performanti si a executantilor eficienti 2.3. Cerintele si recomandarile ISO 9001 si ISO 9004 referitoare la resursele umane Capitolul 3 MANAGERUL PERFORMANT 3.1. Rolul si trasaturile managerului 3.1.1. Rolul managerului 3.1.2. Trasaturile managerului 3.1.3. Managerii de mijloc 3.2. Comunicarea manageriala 3.2.1. Limbajele comunicarii manageriale 3.2.2. Relatia de comunicare 3.2.3.Feed-back-ul, critica, aprecierea, ascultarea, vorbirea persuasiva 3.2.4. Nivelul de interactiune si tipuri de comunicare manageriala 3.3. Dimensiunile managerului modern 3.4. Modele de conducere a resurselor umane 3.4.1. Modelul “drumului tinta” 3.4.2. Modelul de conducere al lui Fiedler 3.4.3. Modelul de conducere situational 3.4.4. Modelul de conducere “Vroom – Jago” 3.5. Aplicatie– Model de conducere specific IMM-urilor Capitolul 4 OPTIMIZAREA POSTURILOR – FACTOR IMPORTANT IN DEZVOLTAREA DURABILA A FIRMEI 4.1. Importanta si principiile optimizarii resurselor umane 4.2. Planificarea resurselor umane 4.2.1. Planificarea strategica 4.2.2. Planul resurselor umane 4.2.3. Planificarea angajarii resurselor umane 4.2.4. Rezultatele planificarii 4.3. Analiza si evaluarea posturilor 4.3.1. Analiza posturilor 4.3.1.1. Metode de analiza a posturilor 4.3.2. Evaluarea posturilor 4.3.2.1. Metode de evaluare a posturilor 4.4. Descrierea si reproiectarea posturilor 4.4.1. Descrierea postului 4.4.1.1. Atitudinile salariatilor fata de descrierea posturilor 4.4.1.2. Continutuldescrierii postului 4.4.1.3. Cerinte privind descrierea postului 4.4.1.4. Rezumatul descrierii postului 4.4.2. Reproiectarea postului 4.5. Normarea muncii – necesitate obiectiva in dimensionarea resurselor umane 4.5.1. Metode de inregistrare a timpului de munca 4.5.1.1. Cronometrarea 4.5.1.2. Fotografierea 4.5.1.3. Observarile instantanee 4.6. Competenta efectiva pe post – element central in fundamentarea proiectarii postului 4.7. Aplicatie - Analiza postului de “operator reparatii telefoane mobile” in cadrul unui IMM Capitolul 5 EVALUAREA PERFORMANTELOR RESURSELOR UMANE 5.1. Principii generale de evaluare a resursei umane 5.2. Elaborarea unui program de evaluare 5.2.1. Scopurile si obiectivele evaluarii 5.2.2. Criterii de evaluare 5.2.2.1. Personalitatea angajatilor 5.2.2.2. Evaluarea comportamentului 5.2.2.3. Evaluarea performantelor 5.2.3. Standarde si calificative ...
Comentariul tau va fi primul
Teza: Teza de doctorat "Managementul Resurselor Umane" Obiect: Managementul Resurselor Umane