CAPITOLUL I. PRINCIPIILE TEORETICE ALE MANAGEMENTULUI CALITĂŢII ÎN ACTIVITATEA DE EXPORT 1.1. Esenţa, conţinutul şi importanţa promovării managementului calităţii 1.2. Principiile de elaborare a Sistemului de Management al Calităţii (SMC) în baza prevederilor standardului ISO 9001 1.3. Certificarea producţiei – un instrument necesar pentru promovarea exporturilor CAPITOLUL II.PROBLEMELE ASIGURĂRII CALITĂŢII PRODUCŢIEI VINICOLE ÎN ACTIVITATEA DE EXPORT 2.1 Evoluţia exporturilor producţiei vinicole 2.2 Geografia exporturilor producţiei vinicole 2.3 Promovarea calităţii în întreprinderile vinicole din Republica Moldova şi direcţiile de comercializare a producţiei 2.3.1 Evoluţia întreprinderilor vinicole şi clasificarea lor prin prisma formării calităţii producţiei 2.3.2 Privatizarea în sectorul viti-vinicol şi impactul ei asupra calităţii producţiei vinicole 2.3.3 Estimarea calităţii producţiei şi structurii pieţei de desfacere a unor întreprinderi vinicole din Republica Moldova 2.4 Calitatea materiei prime – pilonul de bazăîn asigurarea calităţii producţiei vinicole CAPITOLUL III. DIRECŢIILE PRIORITARE DE CREŞTERE A EXPORTULUI PRODUCŢIEI VINICOLE ÎN BAZA IMPLEMENTĂRII SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITĂŢII 3.1 Argumentarea etapelor elaborării, implementării şi certificării Sistemului de Management al Calităţii 3.2 Abordarea procesuală a întreprinderilor vinicole– un element important al Sistemului de Management al Calităţii 3.2.1 Implementarea managementului prin procese – fundamentul îmbunătăţirii continue 3.2.2 Crearea unui Sistem de Management al Calităţii integrat – bază pentru asigurarea calităţii în sectorul viti-vinicol 3.3 Eficienţa economică a implementării Sistemului de Management al Calităţii 3.4 Factoring-ul – un reper al succesului pentru exportatorii producţiei vinicole a Republicii Moldova 3.5 Favorizarea sporirii exportului producţiei vinicole în baza unor instrumente eficiente 3.5.1 Controlul riguros al producţiei vinicole la export – pasul important pentru eliminarea producţiei necalitative 3.5.2 Promovarea imaginii întreprinderii, mărcilor şi brand-urilor sale – un instrument eficient al creşterii exporturilor 3.5.3 Participarea la concursuri internaţionale ca modalitate de bazăpentru crearea imaginii producţiei vinicole a Republicii Moldova la nivel internaţional 3.5.4 Vinuri cu denumire de origine – ca instrument pentru promovarea exporturilor producţiei vinicole pe segmentul de elităa pieţelor
Comentariul tau va fi primul
22:04Teza: Implementarea sistemului de management al calitatii - baza promovarii exporturilor productiei vinicole Obiect: Managementul Calitatii