CUPRINS INTRODUCERE.........................................................................3 CAPITOLUL I. RECONSIDERAREA FORMĂRII MUNCITORILOR CALIFICAŢI DIN PERSPECTIVA PIEŢEI MUNCII ŞI A CALITĂŢII............................................................................9 1.1. Marketingul formării muncitorilor calificaţi în contextul transformării economiei naţionale din Republica Moldova........................................................................................9 1.2. Sistemul educaţional: analiza nevoilor educaţionale în condiţiile integrării Republicii Moldova în uniunea Europeană................19 1.3. Standardele de formare profesională a muncitorilor calificaţi...27 CAPITOLUL II. MANAGEMENTUL PROIECTĂRII CURRICULARE DE FORMARE A MUNCITORILOR DE ÎNALTĂ CALIFICARE............................................................................33 2.1. Bazele teoretice ale curriculumului de formare profesională a muncitorilor calificaţi..................................................................33 2.2. Metodologia implementării curriculumului de formare...............37 CAPITOLUL III. INTEGRAREA SOCIALĂ ŞI STANDARDELE DE PERFORMANŢĂ....................................................................40 3.1. Monitorizarea – evaluarea procesului de formare a muncitorilor calificaţi........................................................................................40 3.2. Managementul parteneriatului cu privire la angajarea absolvenţilor în sfera muncii........................................................69 3.3. Perspectiva Formării muncitorilor calificaţi în contextul provocării pieţei muncii şi a calităţii...............................................................80 Concluzii........................................................................................85 Bibliografie....................................................................................89
Comentariul tau va fi primul
Teza: Teza la managementul educational "Creanga" Obiect: Management