Mijloace publicitare - Jurnalism

TEZAUniversitate USM Profesor Balan Victor

preview iconExtras din document

CUPRINS INTRODUCERE ……………………………………………………………….4 CAPITOLUL I – CONSIDERAŢII GENERALE.......................................7 1.1. Concept şi realizare ..................................................................................7 1.2. Apariţia şi dezvoltarea publicităţii...........................................................13 1.3. Formele şi obiectivele publicităţii............................................................19 1.4. Mediul concurenţial .................................................................................25 1.5. Bugetul de publicitate.............................................................................29 CAPITOLUL II – AGENŢIILE DE PUBLICITATE................................38 2.1. Rolul agenţiilor sau departamentelor de publicitate ...............................38 2.2. Funcţiile departamentelor de publicitate.................................................40 2.2.1. Cercetarea 2.2.2. Departamentul media 2.2.2.1. Publicitatea prin intermediul ziarelor 2.2.2.2. Publicitatea prin intermediul revistelor 2.2.2.3. Publicitatea prin intermediul televiziunii 2.2.2.4. Publicitatea prin intermediul radioului 2.2.2.5. Publicitatea outdoor 2.2.2.6. Publicitatea prin Internet CAPITOLUL III – IMPACTUL MESAJULUI TRANSMIS DE MIJLOACELE DE PUBLICITATE ASUPRA PIEŢEI ŢINTĂ..................64 3.1. Elaborarea mesajului.................................................................................64 3.2. Generarea mesajului..................................................................................66 3.3. Evaluarea şi alegerea mesajului.................................................................68 3.4. Execuţia mesajului.....................................................................................69 3.5. Erori de construcţie ale mesajului publicitar.............................................73

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Teza: Mijloace publicitare Obiect: Jurnalism