Întroducere Capitolul I. Analiza comerţului al României în perioada anilor 1990-2007 1.1 Particularităţi în comerţul exterior al României. Caracteristici, tendinţe. 1.2 Analiza structurii pe grupe de mărfuri a comerţului exterior al României 1.3 Analiza structurii geografice a comerţului exterior al României Capitolul II Politica comercială a României şi competitivitatea internaţională 2.1 Reglementarea de politică comercială adoptată de România în condiţiile trecerii la economia de piaţă. 2.2 Analiza influenţei dezvoltării comerţului exterior asupra competitivităţii internaţionale a României Capitolul III Evoluţia relaţiilor comerciale între RM şi România 3.1 Analiza relaţiilor comerciale RM şi România 1990-2002 3.2 Analiza relaţiilor comerciale RM şi România 2002-2007 Concluzii şi propuneri
Comentariul tau va fi primul
Teza: Analiza comerţului exterior şi a politicii comerciale a României şi impactul lor asupra acestei ţări Universitate: ASEM