Introducere…………………………………………………………………………...4 Capitolul.I. Conţinutul economic al eticii în afaceri……………………………….7 1.1.Etica – componentă majoră a succesului în afaceri şi teorii ale eticii în afaceri……………………………………………………………......…..7 1.2.Influenţa eticii asupra performanţelor întreprinderii şi ariile acoperite de Codurile Etice…………….……………………………………….…....15 Capitolul.II. Mcdonald’s o afacere de succes…………………………….……...…21 2.1. Istoricul şi conceptul Mcdonald’s……………………..………………21 2.2.Caracteristica generală a întreprinderii McDonald's Moldova…….......25 2.2.1.Analiza indicatorilor economico – financiari ai Î.M.”Food Planet Restaurants”S.R.L. (Mcdonald’s Centru)……… …………………….28 2.2.2.Particularităţile de funcţionare a restaurantelor McDonald’s în Republica Moldova………………………….…………………………33 Capitolul.III. Evaluarea normelor de etică în cadrul companiei McDonald’s şi modalităţile de aplicare a acestora……………………………..……………...……46 3.1. Analiza regulamentului de lucru pentru personalul de restaurant şi influenţa lui asupra dezvoltării unităţii economice……………………46 3.2. Sugestii şi recomandări privind îmbunătăţirea mediului de etică….....57 Concluzii……………………………………………………………………….……61 Bibliografie………………………………………………………………………….63 Anexe………………………………………………………………………………...64
Comentariul tau va fi primul
21:56Teza: Etica In Afaceri Profesor: Alexandrov Valeriu