Testul nr. 2 Tehnologia Operatiunilor de Turism - Tehnologia Operatiunilor de Turism

TESTUniversitate ASEM Profesor Livia Rusu

preview iconExtras din document

. Promovarea vinzarilor prevede urmatoarele actiuni: Modalităţileprincipale de promovare a produselorturistice de cătreagenţiile de turismsunt: • editarea de materialepublicitare; • realizarea de campaniipublicitare. 2. Numitisicaracterizatiformele de publicitate. afişe, plianteexpuseînagenţiile de turismdistribuitoare; • anunţuri, reportaje, comunicate de presă; • spoturipublicitare; • organizarea de conferinţe de presă, cocktailuri de presă, dezbateriînregiunea care se vrea a fi prospectată, cu invitaţiprofesioniştişireprezentanţiaiturismuluisocial; • voiajeorganizateşiplătitepentruziariştişireprezentanţiaialtoragenţii de turism; • participarea la târguri, saloane, burse de turism. 3. Formulati in scrisdefinitianotiunilor: Agrement-totalitateaechipamentelor, evenimentelor, mijloacelorpuse la dispozitiaturistilorsauuneiunitati de cazare, statiunisau zone turistice, p/u placer, distractiisaurelaxare; activitateumanadesfasurata in naturasau in locuri special amenajate, cu scopulrefaceriitonusuluifizicsipsihic. Brosuraturistica-estedefinitădreptmaterialul de prezentareeditatîntr-un mare număr de exemplareşidifuzatprinreţeaua de sucursaleşi de agenţii de turism. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Test: Testul nr. 2 Tehnologia Operatiunilor de Turism Obiect: Tehnologia Operatiunilor de Turism