Marketing - Saharneanu

TESTUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

1.esenta si continutul politicii de mk Politica de Mk reprezintă conduita pe care o adopta intreprinderea,reguli de actiune privind componentele mixului de mk (4”p”)conturate,pe de o parte,de conditiile de piata in care acesta urmeaza sa actioneze,iar,pe de alta parte,de resursele de care dispune si obiectivele ce si le propune.Elementele esentiale ale conducerii strategice a oricarei firme:1,definirea domeniilor de activitate,2.stabilirea obiectivelor ce urmeaza a se realiza,3.elaborarea strategiilor de dezvoltare.Continutul pol.de mk a intreprinderii:consumatori,intreprinderea(instrumentarul)concurentii(de mk),competitivitate,factori exogeni,cercetari de mk,factori endogeni,obiective,strategii,tactici,instrumentarul de mk,produs,pret,promovare,plasament,programe si planuri de mk. I. Politica de produs – presupune a lua uşor un şir de decizii referitoare la produs:-Marfa.-Ambalaj.-Denumirea produsului şi marca.-Gama produselor.-Servicii suplimentare .II. Politica de preţ:-Stabilirea preţurilor.-Reduceri de preţ.-Condiţii de livrare.Condiţii de plată.Condiţii de creditare.-Submixul politicii de preţ. III. Politica de distribuţie sau plasament – presupune luarea a 2 categorii de decizii:1.Decizii referitor la canalele de distribuţie.2.Referitoare la logistica de Mk a întreprinderii. IV. Politica de promovare (comunicarea întreprinderii).:-Activităţi de publicitate.-Promovarea propriu zisă, stimularea vînzărilor şi manifestării promoţionale.-Vînzări personale.-Relaţii cu publicul.-Identitate corporativă. 2.obiectivele de mk ale intreprinderii industriale

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Test: Marketing Profesor: Saharneanu