Comert angro - Raischi Natalia

TESTUniversitate ASEM Caiet Comert

preview iconExtras din document

52. Conţinutul ofertei de mărfuri şi structura acesteia. Oferta de mărfuri cuprinde toate produsele destinate satisfacerii consumului prin intermediul circulaţiei, respectiv, atât bunuri şi servicii destinate consumului intermediar sau formării brute a capitalului fix, cât şi bunuri sau servicii care asigură consumul final al populaţiei.În cadrul ofertei, se disting două elemente principale: fondurile de mărfuri aflate în reţeaua de distribuţie în cursul unei perioade spre a fi realizate, respectiv oferta reală sau efectivă; stocurile de mărfuri existente în diferite verigi ale circuitului economic, respectiv oferta pasivă. Oferta de mărfuri se clasifică în funcţie de:  destinaţia produselor în procesul de consum: oferta de produse destinate consumului final, consumului intermediar şi oferta de produse de echipament.  durata de viaţă a diferitelor categorii de produse: oferta de bunuri nedurabile şi oferta de bunuri durabile;  criteriul merceologic, avem următoarele grupe de produse: alimentare şi nealimentare;  locul produselor în consumul populaţiei: oferta de bunuri primare de consum, de bunuri de necesitate medie şi oferta de bunuri de lux.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Test: Comert angro Profesor: Raischi Natalia