52. Conţinutul ofertei de mărfuri şi structura acesteia. Oferta de mărfuri cuprinde toate produsele destinate satisfacerii consumului prin intermediul circulaţiei, respectiv, atât bunuri şi servicii destinate consumului intermediar sau formării brute a capitalului fix, cât şi bunuri sau servicii care asigură consumul final al populaţiei.În cadrul ofertei, se disting două elemente principale: fondurile de mărfuri aflate în reţeaua de distribuţie în cursul unei perioade spre a fi realizate, respectiv oferta reală sau efectivă; stocurile de mărfuri existente în diferite verigi ale circuitului economic, respectiv oferta pasivă. Oferta de mărfuri se clasifică în funcţie de: destinaţia produselor în procesul de consum: oferta de produse destinate consumului final, consumului intermediar şi oferta de produse de echipament. durata de viaţă a diferitelor categorii de produse: oferta de bunuri nedurabile şi oferta de bunuri durabile; criteriul merceologic, avem următoarele grupe de produse: alimentare şi nealimentare; locul produselor în consumul populaţiei: oferta de bunuri primare de consum, de bunuri de necesitate medie şi oferta de bunuri de lux.
Comentariul tau va fi primul
Test: Comert angro Profesor: Raischi Natalia