1. Semnificaţia şi obiectul de studiu al Merceologiei şi expertizei mărfurilor nealimentare. 2. Conexiunea merceologiei cu alte ştiinţe. 3. Metodele de cercetare ale mărfurilor nealimentare. 4. Politica de protecţie a consumatorilor pe plan naţional şi internaţional. 5. Tipuri de clasificări şi codificări ale mărfurilor. 6. Proprietățile consumiste care condiționează utilitatea mărfurilor: gruparea și caracteristica generală a grupelor (proprietățile sociale, funcționale, ergonomice, estetice, de fiabilitate, de securitate, ecologice etc.) . 7. Definirea, rolul şi importanţa activităţii de standardizare în activităţile comerciale. 8. Scopul, sarcinile şi subiectele activităţii de standardizare. 9. Clasificarea standardelor: Categorii şi tipuri de standarde - conţinutul, domeniile şi nivelul de aplicare. 10. Esenţa, sarcinile şi tipuri de expertize merceologice. 11. Sursele de litigii generatoare de expertize merceologice. 12. Elementele structurale ale expertizei merceologice. 13. Metodologia modernă de expertizare a mărfurilor
Comentariul tau va fi primul
Test: Intrebari examen merceologie Obiect: Merceologia Marfurilor Nealimentare