Introducere in marketing licenta - I.STRATULAT

TESTUniversitate USM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Introducere in marketing licenta . In mediul electronic prin C2B (consumer to business) se intelege: a. crearea de site-uri de catre organizatii pentru a comunica mai usor cu partenerii de afaceri c. tranzactii pe internet conduse de client care iau initiativa in a contacta si comunica cu diverse firme b. realirarea de forumuri de discutii de catre organizatii pentru a comunica mai usor cu consumatorii d. vanzarea de produse intre consumatori prin intermediul intranetului ANS: C 2. Performanta perceputa a unui produs in livrarea valorii legate de asteptarile cumparatorului, performanata care se potriveste cu asteptarile cumparatorului reprezinta: a. dorinta c. satisfactie b. nevoie d. obisnuinta ANS: C 3. Marketingul tranzactiei este: a. orientat mai ales pe termen lung c. totalitatea cumparatorilor reali si potentiali ai unui produs b. parte a marketingului relational d. un concept sinonim cu cel de marketing societal ANS: B

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Test: Introducere in marketing licenta Profesor: I.STRATULAT