Cybermarketing, examn - Cybermarketing

TESTUniversitate Academia de Studii Economice din Moldova Profesor Delimarschi Boris

preview iconExtras din document

Menirea disciplinei universitare cybermk si cerintele de calificare catre specialisti in cybermarketing(si domeniile asociate) Daca pana acum nu demult publicitatea era privita ca un element ce influienteaza negativ asupra intimitatii individului, bombardandu-l cu diverse mesaje, publicitatea online poate fi mult mai subtila si practicata ca marketing cu permisiune, avand un grad de penetrare mult mai inalt decat publicitatea in mediile clasice.Pentru a imbunatati situatia care din ce in ce devine mai acuta pe piata republicii Moldova privind dezvoltarea slaba a marketingului pe internet si nu numai a aparut o disciplina universitara Cybermk. Aceasta disciplina are drept scop de a familiariza studentii cu noua metoda de promovare a produselor pe cea mai larga piata-Internetul.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Test: Cybermarketing, examn Obiect: Cybermarketing