Fituici la Merceologie - Cuznetova

TESTUniversitate ASEM Caiet Merceologia

preview iconExtras din document

36. Certificarea pe plan național. Conceptul despre marca națională de conformitate In conditiile diversificarii siinnoirii rapide a ofertei de marfuri a aparut necesitatea introducerii unei practici noi care sa asigure cresterea increderii intre partenerii comerciali din diferite tari si in special a increderii consumatorilor privind calitatea produselor pe care le achizitioneaza .Deoarece simpla afirmatie a producatorului nu mai ofera garantii obiective privind calitatea ,intr-o serie de tari seintroduce sistemul certificarii. Obiectivul sau este de agaranta prin interm.unui organism independent de producator si de benefeciar,conformitatea unui alt produs ,serviciu sau a sistemului de management a calitatii intreprinderiicu un document normativ.Certificareaa capatat o larga extindere in comertul mondial mai ales dupa aparitia standardelor din familia Certificarea reprezinta o modalitatede testare a conformitatii produselor ,serviciilor si a systemuluide management a calitatii unei intreprinderi cu un normative prestabilit , atestat pe care o realizeaza un organism neutru denumit organism de certificare. Recunoasterea oficiala acompetentei unui organism decertificare se efectueaza prin acreditare.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Test: Fituici la Merceologie Profesor: Cuznetova