Examen mk - Belostecinic

TESTUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

55. Esenta si continutul politicii de MK: Politica de marketing a întreprinderii reprezintă conduita pe care o adoptă întreprinderea, regulile de acţiune privind produsul, preţul, plasamentul şi promovarea determinate pe de o parte de conjunctura pieţei, iar pe de alta de resursele de care dispune şi de obiectivele stabilite. Copmonenta principala a oricarei politici de MK este strategia de MK Strategia de marketing este direcţia principală în care întreprinderea îşi orientează toate eforturile şi resursele disponibile în scopul realizării obiectivelor propuse. Tactica de marketing este modalitatea concretă de realizare a strategiei. Mixul de marketing este constituit din ansamblul deciziilor privind  Produsul  Preţul  Plasamentul / distribuţia  Promovarea / comunicarea  Personalul care pot fi tratate doar integral, în strânsă corelare.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Test: Examen mk Profesor: Belostecinic