1. Nu reprezinta obiectiv al agentiilor de marketing agroalimentar: a. reglementarea activitatii de marketing; b. crearea unui cadru concurential cât mai corect; c. organizarea producatorilor agricoli; d. crearea conditiilor pentru cresterea gradului de concentrare a productiei agricole; e. maximizarea profiturilor intermediarilor. 2. În conditiile dezvoltarii economiilor agroalimentare, serviciile de marketing sunt prestate de intermediari specializati, iar contactele directe între producatori si consumatorii finali sunt tot mai: a. complexe; b. numeroase; c. inoportune; d. restrictive; 3. În perioada actuala, pietele agricole si alimentare 626u208g au devenit spatiul economic în care producatorii si consumatorii, presupusi buni cunoscatori ai ofertei, sunt interesati de: a. obtinerea celui mai bun pret, respectiv al celui mai bun si ieftin produs; b. obtinerea de produse agroalimentare de tip segment de piata; c. cresterea timpului afectat tranzactiilor; d. reducerea cantitatilor vândute, respectiv cumparate; e. minimizarea pierderilor datorate tranzactiilor. 4. Dintre cele mai importante obiective ale politicilor de agromarketing promovate la nivel national nu face parte: a. stimularea cresterii productiei agroalimentare; b. cresterea gradului de competitivitate a produselor agricole si alimentare românesti; c. îmbunatatirea distributiei inputurilor agricole si neagricole catre producatori; d. perfectionarea si cresterea eficientei structurilor de agromarketing; e. restrictionarea exporturilor de produse agroalimentare ecologice.
Comentariul tau va fi primul
Test: Test Rezolvat laAgromarketing Obiect: Agromarketing