Publicitatea la scara mondiala - Savciuc Oxana

SEMINARUniversitate ASEM Caiet Tehnici Promotionale

preview iconExtras din document

Publicitatea la scara mondiala Desi publicitatea ramane principalul mijloc de informare a consumatorilor despre existenta unei marci si de mentinere a valorii marcii respective, problemele pe care le intampina publicitatea internationala sau la scara mondiala sunt mai complexe deact cele intamplate pe piata interna Publicitatea internationala o putem defini ca fiind activitatea de promovare a unei cauze ,sau a unei organizatii si a punerii in vanzare a produselor sau serviciilor acesteia in cel putin doua tari din parti diferite ale lumii. Cand se pune problema extinderii acestei activitati pe pietele internationale ,trebuie luate in considerare doua aspecte esentiale. Standardizare sau diferentiere Standardizarea se refera la gradul de adaptare a publicitatii la caracteristicile diferitelor piete nationale.Cateva mari companii au incercat sa-si sustina marcile globale printr-o publicitate puternic standardizata. Reusita unei astfel de actiuni de publicitate standardizata depinde de legatura dintre produsul sau serviciul respectiv si cultura tarii, de comportamentul de cumparare al consumatorilor si de legislatia nationala. Toti acesti factori influenteaza masura in care conceptele de publicitate reusesc sa depaseasca granitele nationale. Standardizarea prezinta mariavantaje :

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Seminar: Publicitatea la scara mondiala Profesor: Savciuc Oxana