Dezvoltare de noi produse - Rurac Ludmila

SEMINARUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Dezvoltare de noi produse Dezvoltarea de noi produse, DNP (în engleză New Product Development, NPD) este în marketing, management și inginerie un termen utilizat pentru a descrie conceperea, construirea și aducerea pe piață a unui produs. Altfel exprimat DNP este procesul general de creare și evaluare a strategiei, organizării, generării conceptului de produs și de comercializare precum și proiectarea și construirea pentru condiții de piață a unui nou produs. Procesul de dezvoltare a noului produs este un set disciplinat și definit de sarcini, pași și faze care descriu mijloacele normale prin care o companie transformă în mod repetitiv ideile embrionare în produse sau servicii vandabile Forme de dezvoltare Abordarea strategică a dezvoltării noilor produse poate căpăta două forme: 1. compania poate dezvolta noi produse în propriile sale laboratoare sau compartimente de C-D; 2. compania poate încheia contracte de dezvoltare a noilor produse cu cercetători independenți, cu universități sau firme de dezvoltare a noilor produse.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Seminar: Dezvoltare de noi produse Profesor: Rurac Ludmila