Dezvoltare de noi produse Dezvoltarea de noi produse, DNP (în engleză New Product Development, NPD) este în marketing, management și inginerie un termen utilizat pentru a descrie conceperea, construirea și aducerea pe piață a unui produs. Altfel exprimat DNP este procesul general de creare și evaluare a strategiei, organizării, generării conceptului de produs și de comercializare precum și proiectarea și construirea pentru condiții de piață a unui nou produs. Procesul de dezvoltare a noului produs este un set disciplinat și definit de sarcini, pași și faze care descriu mijloacele normale prin care o companie transformă în mod repetitiv ideile embrionare în produse sau servicii vandabile Forme de dezvoltare Abordarea strategică a dezvoltării noilor produse poate căpăta două forme: 1. compania poate dezvolta noi produse în propriile sale laboratoare sau compartimente de C-D; 2. compania poate încheia contracte de dezvoltare a noilor produse cu cercetători independenți, cu universități sau firme de dezvoltare a noilor produse.
Comentariul tau va fi primul
14:10Seminar: Dezvoltare de noi produse Profesor: Rurac Ludmila