Plan de mg al riscurilor - Mg riscurilor

SEMINARUniversitate ASEM Profesor Stihii

preview iconExtras din document

1. Obiective Acest document descrie cum se deruleaza activitatea de managementul ricului în cadrul proiectului/organizatiei . Sunt definite rolurile si responsabilităţile participanţilor la procesul de managementul riscului, activităţile pe care aceştia le vor realiza, calendarul şi bugetul managementului de risc, tehnicile şi instrumentele utilizate. 2. Date generale despre organizatie/proiect Prezentaţi succinct elementele relevante despre organizatia sau proiectul ales ca obiect de studiu al managementului de risc. Precizati perioada de timp pe care se realizeaza analiza. Precizati care este obiectivul proiectului sau organizatiei analizate. 3. Roluri si Responsibilitati Manager de Proiect (in cazul proiectelor)/ Manager general (in cazul organizatiei) …………… Managerul de proiect/general nominalizeaza managerul de risc si primeşte informări de la acesta. Managerul de proiect furnizeaza membrilor echipei planul cu desfasurarea in timp a proiectului si activitatile derulate in cadrul proiectului (graficul GANTT al proiectului), precum si bugetul acestuia (cu detaliere pe activitati). Sau Managerul general furnizeaza membrilor echipei informatii referitoare la organizatia care face obiectul managementului de risc , respectiv: informatii economico-financiare relevante, strategie, structura organizatorica, structura de personal, planuri de investitii, etc. Managerul de proiect/general si ceilalti membri ai echipei, respectiv se întâlnesc pentru a realiza si revizui estimările referitoare la riscurile proiectului şi a reformula lista celor mai importante 10 riscuri. Manager de risc ……………… Are următoarele responsibilităţi: Membrii 1……. 2……. Membrul 1….este însărcinat cu următoarele Membrul 2….este însărcinat cu următoarele

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Seminar: Plan de mg al riscurilor Obiect: Mg riscurilor