Seminar Diagrama Gantt - Managementul Serviciilor

SEMINARUniversitate Universitatea de stat Alecu Russo din Balti Profesor Cuza

preview iconExtras din document

1. piaţa ţintă : societăţile mari din afară, şi atragerea segmentelor de familii cu venituri peste medii; 2. poziţionarea : calitatea superioară a produselor ; 3. preţul : să nu depăşească preţurile practicate de concurenţi ; 4. distribuţia : aceasta să se facă într-un mod continuu, şi încercarea de a intra în reţeaua marilor magazine specializate în vânzarea produselor vinicole , 5. forţa de vânzare : formarea unor specialişti în acces domeniu şi care să aparţină întreprinderii ; 6. publicitatea : campanii publicitare la radio, în presă dar şi prin intermediul cataloagelor, pliantelor, cataloagelor şi sponsorizarea unor evenimente speciale 7. promovarea vânzărilor: participarea la târguri naţionale şi internaţionale ; 8. cercetare-dezvoltare : vizează îmbunătăţirea permanentă a aspectului , a calităţii produselor pentru a putea face faţă produselor concurente.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Seminar: Seminar Diagrama Gantt Obiect: Managementul Serviciilor