1. piaţa ţintă : societăţile mari din afară, şi atragerea segmentelor de familii cu venituri peste medii; 2. poziţionarea : calitatea superioară a produselor ; 3. preţul : să nu depăşească preţurile practicate de concurenţi ; 4. distribuţia : aceasta să se facă într-un mod continuu, şi încercarea de a intra în reţeaua marilor magazine specializate în vânzarea produselor vinicole , 5. forţa de vânzare : formarea unor specialişti în acces domeniu şi care să aparţină întreprinderii ; 6. publicitatea : campanii publicitare la radio, în presă dar şi prin intermediul cataloagelor, pliantelor, cataloagelor şi sponsorizarea unor evenimente speciale 7. promovarea vânzărilor: participarea la târguri naţionale şi internaţionale ; 8. cercetare-dezvoltare : vizează îmbunătăţirea permanentă a aspectului , a calităţii produselor pentru a putea face faţă produselor concurente.
Comentariul tau va fi primul
Seminar: Seminar Diagrama Gantt Obiect: Managementul Serviciilor