POLITICA DE PREŢURI A UNITĂŢII ECONOMICE seminar - EUE

SEMINARUniversitate ASEM Profesor Bucos

preview iconExtras din document

1. Conform materialului teoretic, prețul este unul dintre elementele ce formează mix-ul de marketing al unei unității economice. Identificați care este rolul prețului în cadrul mix-ului de marketing. Scoateți în evidență interdependențele ce există între preț și celelalte component ale mix-ului. 2. Analizați dinamica prețurilor pentru 3 bunuri/servicii consumate de către familia voastră (este binevenită analiza dinamicii prețurilor pentru o perioadă mai lungă). Încercați să identificați factorii ce au determinat evoluția prețurilor la aceste produse (aduceți ca argument evenimente, fenomene reale, demonstrate prin date statistice, acte legislative etc.). 3. Cheltuielile suportate de o unitate economică la producerea bunului X sunt de 250 lei. În baza materialului din lecție determinați prețul de comercializare a bunului dat în următoarele situații: 1. Produsul este comercializat către consumatorul final de către producător, marja de profit fiind de 30%, iar unitatea economică nu este plătitor de TVA; 2. Produsul ajunge către consumatorul final prin firma intermediară și vânzătorului din comerțul cu bucata, adaosul comercial al fiecărei unități economice fiind de 25% (nici una dintre unitățile economice nu este plătitoare de TVA); 3. Faceți aceleași calcule pentru cazul în care atât producătorul cât și unitățile economice din sfera comerțului sunt plătitori de TVA; 4. Determinați cota cheltuielilor de producție în structura prețurilor la care produsele

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Seminar: POLITICA DE PREŢURI A UNITĂŢII ECONOMICE seminar Obiect: EUE