Un mic dejun sanătos începe cu o porţie bună de fructe şi de cereale !!! În ultima perioadă de timp consumul de cereale a crescut considerabil . Acesta a fost determinat de o serie de factori : 1 orientarea cumpărătorilor către produsele alimentare sănătoase ; 2 evolutia nivelului de trai; 3 promovarea intensă a produselor ; 3 şi nu în ultimul rând de "moda" consumului de cereale . Nestle oferă în prezent consumatorilor un portofoliu larg de produse ce acoperă toate segmentele de piaţă: copii, adulţi şi toată familia. Produsul ales Nestle Fitness are un segment de consumatori bine definit , și anume categoria de adulți preocupați de aspectul lor fizic și de un mod de viaţă cât mai natural si sănătos . Gama Nestle Fitness se adresează în special femeilor tinere, care doresc să aibă un regim alimentar sănătos şi care se preocupă pentru felul în care arată. Se manifestă o tendinţă a concentrării pieţei ţintă pe zonele din mediul urban, femeile din mediul rural reprezentând un procent nesemnificativ în această categorie. Mai mult decât atât, piaţa ţintă se concentrează pe marile oraşe din Moldova , unde numărul consumatorilor este mare iar puterea de cumpărare ridicată. Piaţa cerealelor are un caracter sezonier. Sezonalitatea acestei categorii de produse, în special la adulţi, este legată de o creştere a consumului de cereale imediat după săarbatorile de iarnă , din motive lesne de înţeles datorită profilului nutriţional al elementelor din acea perioadă, precum şi înainte de venirea verii, când femeile devin mult mai preocupate de modul cum arată, având în vedere apropierea vacanţei.
Comentariul tau va fi primul
Seminar: Proiect : Nestle Fitness si segmentul sau de consumatori Obiect: Comportamentul Consumatorului